תיקון תריסים

החלפת מנועים חשמליים

אנו מבצעים החלפת מנועים חשמליים לתריס גלילה.

ניתן לבצע תוספת של מנוע חשמלי לתריס גלילה קיים, כולל כל הפרזול לשינוי המראה .

החלפת גלגלים

 אנו מבצעים החלפת גלגלים לכל סוגי החלונות: חלונות 7000, חלונות 9000, חלונות 6000, ולכל סוגי החלונות.

שיפוץ תריסי הזזה 

 אם מדובר בתריסי הזזה, שהפלסטיקים בצדדים מיובשים והשלבים נופלים, אנו נשפץ את התריס כולל גלגלים מנופים ומברשות

אנו יכולים לתת הצעה על פי מידה שתינתן מראש או בביקור במקום.

תיקון חלונות זכוכית

אם מדובר בזכוכית שבורה אנו נחליף את הזכוכית ונתקן את החלון.

תיקון דלתות כניסה

אם מדובר בדלת משפשפת ברצפה נוכל להחזירה לתיקונה .

תיקון מחזיר דלתות כניסה, תיקון ידיות מנעולים וצירים – אנו מבצעים החלפת אביזרים מקולקלים,

תיקון דלתות הזזה חשמליים, וכיוון דלתות הזזה ועוד.

תיקון תריסי גלילה

החלפת סרטי הרמה

תיקון תריס גלילה חשמלי

החשיבות של תריס גלילה חשמלי בתוך הבית שלכם

הבית שלכם כולל לא מעט אלמנטים שונים, אשר ביחד יוצרים מראה מושלם ואיכותי במיוחד. עם זאת, אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב הבית שלכם והוא בעל השפעה מכרעת עוד יותר מהאחרים הוא תריס גלילה חשמלי .
לכאורה, התפקיד של תריס גלילה חשמלי הוא אחד ויחיד והוא להוות פתרון פונקציונלי ונוח.

עם זאת, חשוב להבין שבתריס גלילה חשמלי יש הרבה מעבר לכך. הרי אם היה מדובר על פונקציונליות בלבד, אפשר היה להתקין תריסה הזזה או להתקין תריס גלילה חשמלי פשוט.

התקנת תריס גלילה חשמלי צריך להוות מרכיב שישתלב באופן איכותי עם העיצוב של הדירה שלכם. התריס מהווה חלק אינטגרלי מחלונות הבית, הם גם מהווים כאחד  הפריטים הגדולים והבולטים ביותר בבית. מעבר לכך, תריס גלילה חשמלי גם מסייע  לחסוך במקום, כאשר הם נגללים למעלה כל פתח החלון פתוח בצורה חכמה ויעילה.

אז איך אפשר ליהנות מכל היתרונות של תריס גלילה חשמלי ?

לבחור תריס גלילה עם טכניקת חשמליות בשיטת הבית החכם.

כיום, אחת מהאפשרויות הטובות ביותר שעומדות בפניכם כאשר אתם רוצים לרכוש תריס חדש, הוא לבחור תריס גלילה חשמלי. משום שטכניקת הפתיחה שלו היא ייחודית. מדובר על תריס אור שמונח ע"ג ארגז עליון אופקי קבוע, ונע מעלה מטה.

בדרך כלל התקלות לא מודיעות על בואן. מנוע חשמלי נמצא בדרך כלל בתוך ארגז, ואין שום דרך לדעת מה התקלה. אם למשל יש נזילה, או איזה חלק נשבר, או שמערכת החשמל מקצרת. אין שום דרך לדעת את זה, ולכן אם יש תקלה כלשהי בתריס חשמלי, כל מה שנותר לעשות זה, זה להתקשר לאלום סטייל ולדעת שמצאת איש מקצוע לתיקון תריס חשמלי, שיגיע כמה שיותר מהר וגם יגבה מחיר סביר.

בתריס חשמלי יש מנוע חשמלי שבזמן התאמצות הופך את האנרגיה במנוע לחום ונישרף. יש תרמוסטט שהתפקיד שלו זה לשלוט בטמפרטורה של חום המנוע בדרך כלל כאשר הם מגיעים ל-75מעלות המנוע מפסיק לעבוד בערך 20 דקות להתקררות המנוע .

כאשר מנוע לתריס חשמלי לא מסתובב, סביר להניח שהרצועות נקרעו או נתיך נשרף והתקלקל. מצד שני זה יכול להיות קצר במערכת החשמלית או שבר במוט תריס הגלילה שגורם למנוע התריס להסתובב ולא להרים את התריס, ואם אין שום תגובה ישנם בעיות שטכנאי יודע לתקן תריסים חשמליים ולכן זה הזמן להזמין טכנאי שיודע לתקן תריס חשמלי.

תריס גלילה חשמלי

זקוקים לתיקון של חלונות אלומיניום?

תריסי גלילה? תריסי גלילה חשמליים? הגעתם למקום הנכון. אנו באלום סטייל מבצעים תיקונים בבית, במשרד ובמבנה תעשיה. מבצעים תיקון חלונות הזזה, ותריסים מסוגים שונים. בין היתר, אנו מתקנים חלונות פתיחה דריי קיפ חלונות ממ"ד בצורה מקצועית ואמינה תוך הקפדה על שירות  לכל אורך הדרך  משעת יצירת הקשר ועד גמר העבודה.

באלום סטייל תוכלו למצוא תיקוני תריסים וחלונות

תיקון חלונות:  החלונות לא זזים? השלבים נופלים? אנו נבדוק אותם, ואם יש צורך לבצע החלפת: גלגלים, שלבים, מנופים,  כל הקשור בחלונות אלומיניום, אנו נעשה זאת. במקרים שבהם אין צורך בהחלפה , אנו נבצע תיקון.

תיקון תריסי גלילה

החלפת סרטי הרמה ישנים, החלפת קפיצים, החלפת שלבים שבורים/חסרים. ניתן לבצע החלפת תריסים ישנים לתריסי שלב אור, כדי לקבל מראה נאה לעין, ניתן לבצע זאת מבלי להחליף את כל החלון .