חלון לפתחים גדולים

קליל אופיס 2200 – חלון עם פרופיל גדול במיוחד. ישנה אפשרות לחלוקה פנימית בתוך זכוכית בידודית עם לייסטים מיוחדים לכך.
חלון הזזה 2200 הינו בין החלונות הכבדים. חלון הזזה כנף על כנף 2200 דומה לחלון 9000 , אך בחלון 2200 הפרופיל יותר מסיבי ולכן יותר מתאים לפתחים גדולים מאוד. בהתאם לגודל, פותחו גלגלים למשקל כבד. ניתן להתאים לחלון זה זכוכית בידידות עם תריס ונציאני.

קליל אופיס 2200

אלומיניום קליל אופיס 2200

חלונות לפתחים גדולים משנים את התפיסה של העיצוב הבית.

חלון הבית זקוק למראה חדשני, יצירתי ורענן, מראה עכשווי. אם אתה מוכן לוותר על המבנה הקלאסי, כל שאתה צריך בכדי ליפות את הבית מסתכם בהתקנת חלונות מסיבים חלונות לפתחים גדולים.

כאשר אנו חושבים על פתח החלון והגודל ברוב המקרים יש לחשוב על פרופילים מסיבים כדי להבטיח את גודל החלון ואת המראה. חלון 2200 הינו חלון לפתחים גדולים וישנם עוד עשרות פרופילים לפתחים גדולים אבל כולם מיובאים חלון 2200 של קליל מיוצר כאן וזה כחול לבן, אך יש הרבה דברים שאנו יכולים לעשות בכדי להעניק לסלון שלנו מראה אחר, מראה עכשווי ורענן, זה מתחיל בחלונות מעוצבים, ומסיבים.

חלון הזזה

לעיתים אנו לא מבינים כמה שינוי יכול לחולל אצלנו, איך פתאום אנו יכולים לייצור בחלל הסלון שלנו חלל אחר, חלל פתוח המשקיף אל הנוף או מחבר את הסלון לגינה שלנו. הפתח בחלל הסלון נותן יופי לחלונות המסיבים. כל זאת על ידי שינוי והרחבת פתח מרפסת הסלון והוספת פרזול עתיק המעניק עיצוב מדהים.

בחלונות גדולים קיים בידוד המאפשר להכניס תריס צלון בתוך הזכוכית (תריס ונציאני) מיוחד בעל יופי, שישדר נוכחות מצד אחד ונוחות מצד שני.

קליל חלונות 2200 חלון הזזה כנף על כנף.
מגוון אפשרויות עיצוב וצבע.

חלון הזזה לפתחים גדולים במיוחד

חלון כבד

למה כדאי להתקין חלון כבד מאלומיניום?
ישנן כמה סיבות עיקריות מדוע משתלם להתקין חלון אלומיניום לפתחים גדולים:
איטום ובידוד- חלונות אלומיניום מספקים רמה גבוהה של איטום.
עמידות – חלונות אלומיניום נחשבים לחלונות העמידים ביותר לשנים רבות.