תריס חשמלי עם ארגז נסתר

ארגזים לתריסים חשמליים נסתרים לבתים ומשרדים

על-מנת להצליח בהתקנת ארגז ניסתר אחד הדגשים החשובים הוא הבידוד של ארגז התריס. נדרש ארגז שיענה על הצרכים של הלקוח. באלום סטייל מתמחים  באטום הארגזים ושמים דגש על הרווחים מסביב לדלת הפתיחה שיהיו בלתי נראים וזה מחייב מחשבה מעמיקה והקדשת משאבים נוספים. ארגז תריס הוא הליך שמורכב מפעולות רבות ובלא מעט מקרים מבוצע בעזרת מומחים בתחום.  פעולות פשוטות ומורכבות שמביאות ללקוח מוצר לשביעות רצונו.

כמו כן פותחו דגמים של שלבי אור כדי לפתור את בעיית האור והאוויר קיימים ארגזים עגולים חיצוניים ופנימיים.

תריס גלילה שלב אוור
פרגולה פתיחה חשמלית גם תריס וזכוכית

היתרונות של ארגז תריס מעוצב

ארגז נסתר לתריס אמנם אינו פריט מאוד בולט בחלונות הבית, אך מאוד חשוב בעיצוב בית העסק. לארגז ניסתר תרומה לפתחי החלונות בעסקים ובבתים משותפים. בנוסף, לארגז נסתר מעוצב בבית העסק ישנה השפעה על תדמית העסק בעיני הלקוחות והספקים,  העסק נתפש כרציני, איכותי וכזה שמקדיש תשומת לב גם לפרטים קטנים. כשהארגז מעוצב באופן מקורי ובהתאם לסגנון בית העסק והאפשרות לצבוע את הארגז הנסתר, נוסף עוד רושם חיובי לעצם קיומו של ארגז נסתר.

דגשים בעיצוב ארגז ניסתר לתריס גלילה

על-מנת שהארגז אכן יתרום לבית שלנו ולבידוד, חשוב להקדיש תשומת לב לעיצוב הארגז הנסתר. בהקשר לזה כדאי לזכור כי ארגז תריס לא מוגבל בגודל. השטח של הארגז המעוצב הוא במרבית המקרים יותאם לגודל התריס. גם כשנבחר תריס גדול יותר השטח שלו לא יעלה כמעט אף פעם על גודל התריס. מבחינה עקרונית אפשר כמובן לייצר ארגז נסתר בכל גודל, אבל מאחר והתריס אינ רק פריט שמיועד למיתוג העסק אלא גם כזה שנועד לתת תוקף רשמי לכול הפתחים של החלונות.