חלון הזזה קליל 6000 חלון קלאסי

חלון הזזה קלאסי עם פרופילים מעודנים, עגולים ויפים עיצוב הפרופיל מרשים. חיבור הפרופיל ב-45 מעלות. בין החלונות האמינים והיפים בסדרת החלונות.

חלון הזזה לפתחים גדולים במיוחד

טיפים לשדרוג חלונות בבית

בעידן המודרני כאשר אנו באים לבחור חלון, הבחירה של החלונות היא כמו הבחירה ברהיט. אם פעם החלון מילא תפקיד של אור בבית ואיוורור העיצוב לא היה חשוב. היום אנו מעצבים את החלונות, הדלתות עם השקעה מחשבתית וכספית. הסלון יראה במיטבו אם הויטרינה תתאים לריהוט למבנה הבית ולצרכים של בני הבית. אם ברצונכם לשדרג את חווית החלונות בסלון  חלון קלסי 6000 דגם קליל מתאים ביותר. מערכת חלונות מאלומיניום עם האיכויות של החומר שעמיד לאורך השנים ללא צורך בתחזוקה.

חלון למשרד ולמבני הייטק

היום הכל מבינים שחשוב להשקיע במשרד שיהיה סביבה ששם נעים לעבוד ונעים לבקר. מקום שיש הרבה אור לכן חשוב שיהיו חלונות גדולים. החברות הללו משקיעות כספים רבים בחלונות כהים מיוחדות ומעוצבות, כאלו שיהיו גם נוחות וגם פרקטיות. חלונות אלומיניום מעוצבים מאפשרים  ללקוחות ולעובדים ליהנות מהנוף המשתקף מבעד לחלון. מאפשרים להם ליהנות מחלונות יפים וכמובן היא גם משפרת את ביצועי העובדים. החלונות יכולים להיות בצבעים שונים שמתאימים לתחום עיסוקו של המקום.

חלונות למשרדים