תריסים חשמליים לבית

הבית שלכם כולל לא מעט אלמנטים שונים, אשר ביחד יוצרים מראה מושלם ואיכותי במיוחד. עם זאת, אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב הבית שלכם והוא בעל השפעה מכרעת עוד יותר מהאחרים הוא תריס גלילה חשמלי . לכאורה, התפקיד של תריס גלילה חשמלי הוא אחד ויחיד והוא – להוות פתרון פונקציונלי ונוח .
עם זאת, חשוב להבין  תריס גלילה חשמלי יש הרבה מעבר לכך. הרי אם היה מדובר על פונקציונליות בלבד, אפשר היה להתקין תריסה הזזה. , או להתקין את תריס גלילה חשמלי פשוט,
תריס גלילה חשמלי שלנו צריכים גם להוות מרכיב מסוים שישתלב באופן איכותי עם העיצוב של הדירה שלכם. הם מהווים חלק אינטגרלי מחלונות הבית, ולמעט המיטות, הם גם מהווים את הפריטים הגדולים והבולטים ביותר בתוך חלונות הבית. מעבר לכך, תריס גלילה חשמלי גם מסייעים לכם לחסוך במקום, כאשר הם ניגללים למעלה כול הפתך החלון פתוך בצורה חכמה ויעילה.

 

תריס גלילה חשמלי אור
פרגולה פתיחה חשמלית גם תריס וזכוכית

אלום סטייל - תריסים חשמליים

אז איך אפשר ליהנות מכל היתרונות של תריס גלילה חשמלי ?
לבחור תריס גלילה עם טכניקת חשמליות בשיתת הבית החכם
כיום, אחת מהאפשרויות הטובות ביותר שעומדות בפניכם כאשר אתם רוצים לרכוש תריס גלילה חשמלי חדש, הוא לבחור תריס גלילה חשמלי. משום שטכניקת הפתיחה שלהם היא ייחודית. מדובר על תריס אור שמונחות ע"ג ארגז עליון אופקי קבוע, ונעות מעלה מטה.

הדבר הוא נהדר ונוח ממספר סיבות:

חיסכון בשטח

ראשית, תריס גלילה חשמלי בטכניקת הגלילה התריס, מאפשרים לכם חיסכון יעיל מאד מהשטח בחדר כאשר היא נפתחת, תריס גלילה חשמלי אין בעיה שלאביר ואר. ותמיד תופסת את אותו השטח בדיוק, ולא מפריעה במרפסת הבית למי שנמצא בתוך החדר ומבחוץ. היו מאפשר נוחות מקסימלית, וגם הפתיחה והסגירה שלה היא נוחה במיוחד ואפשרות עם שלט.

ניצול מקסימלי של שטח הארגז

הסיבה השנייה נעוצה בתריס עם ארגז ניסתר עצמו של התריס. בשל העובדה שהדלת הפתיחה של התריס גלילה מורכבת ממנגנון פתיחה שונה, אפשר לתכנן את הארגז כך שיהיו גדולים במיוחד, ולמעשה יתפסו את כל השטח של הקיר העליון שהם מורכבים. מדובר על ניצול מקסימלי של שטח הארגז, כאשר הרווח בין דלת הארגז לבין הקיר עצמו הוא מינימלי. כך, גם אם מדובר על חלונות קטנים יחסיתהרבח יהיה אפסי - אפשר לבחור בתריס גלילה לנצל בצורה המקסימלית את פתח החלון שבו הם ממוקמים. בארונות הללו אפשר גם להתקין אפילו פירזולים שונים, כדי לנצל את תריסי הגלילה החכמה ביותר עם מערכת הבית החכם.

מגוון רחב בעיצוב של תריסים גלילה חשמלים

אולם, הזכרנו כי תריסים גלילה חשמלים איכותיים טובים לא רק מבחינת הפונקציונליות והשימושיות שלהם. אלא יש גם משקל מכריע ליעודם, ולמראה שלהם. גם אם מדובר על תריסים גלילה חשמלים- עדיין השיקול של העיצוב הוא גדול מאד, ולכן אפשר למצוא באלום סטייל תריסים גלילה חשמלים מדהימים. בין השאר, אפשר למצוא עיצובים שונים עם תריסים מנובלוק {שלוב של ויטרינות זכוכית ותריסים} יש היום תריסים אור שמורכבות משלב המכניס אור אל תוך הבית , שתגרום להאיר את הכול. יש וטרינות המשלבות עם תריסים גלילה חשמלים שבהן החלק החיצוני של ההתריס הוא גם מראה, כך שהדבר יוצר אשליה של גודל בתוך הבית, ומסייע גם לחדר קטן יותר להיראות גדול.