חלונות

חלונות קליל 7000
גלריה תמונות
חלון  7000 חלון עם  חלוקה.
צביעה של החלון בצבע דמוי עץ.
לאדריכל המתכנן מגוון אפשרויות עיצוב חלון 7000 דמוי עץ מהגוני כהה מונובלוק.
תריס גלילה עם שלב אור.
חלון 7000  חלון המתאים לפתחים סטנדרטים.
חלון קלסי עם איכויות האלומיניום: אטום, אמין עמיד לאורך שנים וחסכוני ללא צורך בתחזוקה מיוחדת.
אפשר להתאים חלוקה למראה קוביות בתוך הזכוכית הבדודית. 
ניתן להתאים זיגוג מ- 3 מ"מ עד 24 מ"מ.

חלון הזזה למרפסת

חלונות הזזה 7000

חלונות הזזה וכיס הם פתרון פרקטי ויעיל לכל בית, ובפרט לבתים עם חדרים קטנים. כאשר רוצים לחסוך במקום ולהרחיב את חלל החדר, דלתות אלה הן הפתרון המושלם, במיוחד עבור הסלון ואמבטיות. אנו מציעים מגוון פתרונות של חלונות מסוג זה, אותם ניתן לשלב בבית.

חלונות הזזה אמנם פרקטיים, אך יש לחשוב על סוג החלון מראש, כדי להימנע מבעיות אסתטיות וכדי ליהנות מניצול מקסימלי של החלל החדר. אנו מתמחים בפתרון מתוחכם של חלונות הזזה 7000 לכן יצרנו להם ידיות בלגיות הנותנת תחושה של חלון יוקרתי בלגי. כמו החלונות ההזזה המיוחדים שלנו, חלון 7000 דמוי בלגי . חלונות כיס המוכנסים לתוך שקע מיוחד שנבנה בקיר, וכך הן “נעלמים” ולא מסתירים אותו. בעזרת פתרון זה ניתן לצמצם את השטח שתופס החלון ולא מפריע לאור השמש ולאוויר לחדור בצורה טובה , ולהימנע מחוסר האסתטיות שהיא עלולה ליצור.

חלון הזזה 7000

אנו מציעים מגוון רחב של חלונות הזזה, ובשלל צורות ודגמים. כמו כן, אנו מקפידים על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק כגון קליל אקסטל ועוד. החלונות שלנו מסופקים באיכות מעולה.  בזכות השימוש בפרזול נכון ומתאים וכן במסילות וגלגלים איכותיים ושקטים במיוחד. הסגירה במנעול דמוי בלגי מאפשר אטימות לרעשים ופרטיות מקסימלית. ניתן לבחור בחלונות ההזזה ללא מנעול בלגי. ניתן ליצור אווירה פתוחה וחופשית בחלל בזכות האביזרים המוסתרים, וכן לסגור בקלות את החלון ולפתוח.

חלון הזזה קליל 7000 – הפופולרי מסדרת החלונות ההזזה. חלונות הזזה בהתאמה אישית. התריסים היפים בשוק, חלון בדודי הזזה, כנף על כנף, אחת עד שש כנפיים.

חלון פתיחה בלגי