בס״ד

לשיחת ייעוץ ללא עלות התקשרו 052-2502160

גגון איכותי לדלת או לחלון

גגון-איכותי-לדלת-או-לחלון

סוככים, וגגון לדלת כניסה, גגון למרפסות, אלומיניום  גגון יהיה מגווני חלון

לקוחות  המעוניינים להפחית את עלויות מיזוג אוויר ולהגן על ריהוט פנים מבוהק השמש ייתכן שירצו לשקול הוספת סוככים / גגונן לכניסה לבית .

סוככים קבועים או נשלפים יכולים לצמצם את השימוש במיזוג אוויר בבית בקיץ  באופן משמעותי, חיסכון באנרגיה .

קרני השמש מבעד לזכוכית אחראים לכמעט 20% מהעומס על המזגן שלך, בניית גגון,סוכך מפחית קרינה ישירה שחודרת  דרך החלונות. מכך שגגונים/סוככים לא רק חוסכים כסף ללקוחות, אלא גם תורמים לירידה בשימוש אנרגיה, מה שהופך אותם לבחירה אחראית לסביבה ללקוחות מודאגים לגבי פליטת גזי חממה.

אנשים  מבינים שיש דרכים יותר ידידותית לסביבה כדי לשמור על קרירות.  בעוד מפנים את תוצאות המזגן בחשבונות אנרגיה גבוהות יותר, סוככים גגון למרפסת, לעבוד עם המזגן כדי לשמור על הבית שלך קריר יותר ולהפחית את הצורך באנרגיה נוספת."

 ממליצה כי לקוחות להשתמש התקנים מותאמים ו / או ניד חיצוני הצללה, כגון סככות, גגון, וסנפירים צד" כדי למזער את עומס החום של מבנה. גגון בד מפחית עלייה בחום על ידי 55% ל -65% בשעות שבהן השמש זורחת ישירות על חלונות הפונה לדרום או דלתות זכוכית. הדמות שקופצת לבין 72% ו77% לחשיפות מערביות.

סוככים יכולים להיות אסתטיים, במיוחד כאשר בעלי בתים יכולים לבחור בין מגוון של בדים אופנתיים (ארוג, המצופה, למינציה ורשת) וצבעוניות ואופנתית (מוצקים, פסים, ודפוסים).

רוב מטופלים בדי הסוכך עם דוחה מים, בתוספת אדמה וגימורי כתם עמיד. חלקם טופלו במעכבי בעירה. מסגרות גגון בנויות מאלומיניום .

אם אתם מחפשים לצמצם את עלויות מיזוג אוויר ולייפות את הצד החיצוני של הבית שלך, להוסיף גגון למרפסת… והכה את החום!

הצטרפו גם אתם למעגל הלקוחות המרוצים שלנו, ונשמח לספק עבורכם פתרונות איכותיים ומתקדמים בכל תחומי גגונים, לרבות סוככים וגגן לדלתות כניסה, ומרפסות, מאלומיניום גגון יהיה מגווני חלון 
לקבלת מידע ופרטים נוספים, ולהזמנת שירות, התקשרו עכשיו ונגיע אליכם במהרה.

אנו מציעים לכם זמינות מלאה ושירות ללא פשרות!
אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בהקדם כדי שנוכל להגיע אליכם ולספק לכם את המענה הנדרש.

גגון אלומיניום לבית כתר

אולי יעניין אותך גם

חלונות למשרדים

פרויקטים מסחריים

פרויקטים מסחריים אלום סטייל מתמחה בהתאמה אישית. בין אם אתה עסק קטן, משרד, בית ספר, בית מלון, משרד ממשלתי, מפעל מסחרי בקנה מידה גדול, אנחנו

קרא עוד »
חלון בלגי

מידע מקצועי

מידע מקצועי כל מה שכדאי לדעת על עבודות אלומיניום מעקות אלומיניום גגונים חלונות ועד…. אלום סטייל חברתנו מתמחה במעקות אלומיניום בסגנון עתיק עם קימורים.  ההרכב הכימי

קרא עוד »