בס״ד

לשיחת ייעוץ ללא עלות התקשרו 052-2502160

כל מה שכדאי לדעת על מעקות אלומיניום

כל מה שכדאי לדעת על מעקות אלומיניום

חברתנו מתמחה במעקות אלומיניום בסגנון עתיק עם קימורים.

 ההרכב הכימי של האלומיניום ותכונותיו הייחודיות.  משקל נמוך וחוזק, הופכים את האלומיניום למתכת עמידה לחלוטין בפני תופעות של שחיקה, בלאי, קורוזיה וחלודה.  בשילוב של כל יתרונותיו, זוכים הלקוחות במוצר איכותי שאינו דורש טיפול לאורך השנים  לא טיפול בחלודה ולא צביעה.  ניתן לצבוע בכל צבעי הקשת.
אנו באלום סטייל מייצרים מוצרים ייחודיים וחדשניים.  המעקות מיוצרים מאלומיניום בלבד ובשילוב חומרים נוספים כגון עץ, זכוכית, פרספקט.  המעקות מיוצרים מפרופיל מיוחד למעקות, פרופיל מסיבי המעניק בטחון ללקוח וביחד עם זאת נותן מקום ליופי בטעם האישי.

 

איכות האלומיניום

התורם העיקרי לצמיחה של אלום סטייל  הוא ההשקעה המתמדת של מאמצים משמעותיים בפיתוח ושימוש בטכנולוגיות מודרניות, המסוגלים להבטיח את הייצור של המוצרים בעיצוב ואיכות גבוהה.
כחלק מתוכנית הייצור אלום סטייל שולחת את מוצריה לפני צביעה לציפוי אלגון או ציפויים אחרים כדי למנוע קורוזיה ממליחות הים ומניעה של הסרת הצבע מהמוצרים. יחד עם זאת אנו באלום סטייל מגיעים למראה דקורטיבי ועיצוב אסתטי של החומר.
 ציפוי האלגון (בין 1-2.5 מיקרון) משיג איכות מקסימלית, המקבילה לעובי של 18-21 מ"מ בעובי האלומיניום. לאור זאת אלום סטייל מרשה לעצמה לתת 5 שנות אחריות, האחריות כוללת את הצבע והמוצרים הנלווים.
באלום סטייל מייצרים את המעקות מאלומיניום ועם כל יתרונותיו ניתנת לנו את היכולת להתגבר על התחרות עם הברז.  המגוון של העיצובים, הטכניקות הקלות והייצור באמצעות אלומיניום 60/61 נותן יתרון ומבטיח חוזק גדול גם בתנאי מזג אוויר מיוחדים, כגון חוף הים.
האיכות של המכשירים המשמשים להשגת מטרה זו אשר נותנת מענה לכל אלמנט הדומה לברזל.  כך שלקוח מקבל מוצר שהוא מעוניין עם היתרונות של האלומיניום.

מעקה נירוסטה

אולי יעניין אותך גם

חלון בלגי

מידע מקצועי

מידע מקצועי כל מה שכדאי לדעת על עבודות אלומיניום מעקות אלומיניום גגונים חלונות ועד…. אלום סטייל חברתנו מתמחה במעקות אלומיניום בסגנון עתיק עם קימורים.  ההרכב הכימי

קרא עוד »
גגון אלומיניום לבית כתר

גגון איכותי לדלת או לחלון

גגון-איכותי-לדלת-או-לחלון סוככים, וגגון לדלת כניסה, גגון למרפסות, אלומיניום  גגון יהיה מגווני חלון לקוחות  המעוניינים להפחית את עלויות מיזוג אוויר ולהגן על ריהוט פנים מבוהק השמש ייתכן שירצו

קרא עוד »
פרלה לבתי עסק

שאלות

שאלות נפוצות יש לכם שאלה אנו נעמוד לרשותכם בכל השאלות הקשורות לעבודות אלומיניום איזו גודל פתיחה לחלון חדרי הבית ? לחלונות חדר הבית עדיף להשתמש

קרא עוד »