בס״ד

לשיחת ייעוץ ללא עלות התקשרו 052-2502160

גגונים סוככים

מאמר-גגונים-סוככים

לקוחות המעוניינים להפחית את עלויות מיזוג אוויר ולהגן על ריהוט פנים מבוהק השמש ייתכן שירצו לשקול הוספת סוככים / גגונים לכניסה לבית .
סוככים קבועים או נשלפים יכולים לצמצם את השימוש במיזוג אוויר בבית בקיץ באופן משמעותי, חיסכון באנרגיה .
קרני השמש מבעד לזכוכית אחראים לכמעט 20% מהעומס על המזגן שלך, בניית גגון/סוכך מפחית קרינה ישירה שחודרת דרך החלונות. מכך שגגונים/סוככים לא רק חוסכים כסף ללקוחות, אלא גם תורמים לירידה בשימוש אנרגיה, מה שהופך אותם לבחירה אחראית לסביבה ללקוחות מודאגים לגבי פליטת גזי חממה.
אנשים מבינים שיש דרכים יותר ידידותית לסביבה כדי לשמור על קרירות. בעוד מפנים את תוצאות המזגן בחשבונות אנרגיה גבוהות יותר, סוככים וגגונים לעבוד עם המזגן כדי לשמור על הבית שלך קריר יותר ולהפחית את הצורך באנרגיה נוספת."
ממליצה כי לקוחות להשתמש התקנים מותאמים ו / או ניד חיצוני הצללה, כגון סככות, גגונים, וסנפירים צד" כדי למזער את עומס החום של מבנה. גגון בד מפחית עלייה בחום על ידי 55% ל -65% בשעות שבהן השמש זורחת ישירות על חלונות הפונה לדרום או דלתות זכוכית. הדמות שקופצת לבין 72% ו77% לחשיפות מערביות.

סוככים יכולים להיות אסתטיים, במיוחד כאשר בעלי בתים יכולים לבחור בין מגוון של בדים אופנתיים (ארוג, המצופה, למינציה ורשת) וצבעוניות ואופנתית (מוצקים, פסים, ודפוסים).
רוב מטופלים בדי הסוכך עם דוחה מים, בתוספת אדמה וגימורי כתם עמיד. חלקם טופלו במעכבי בעירה. מסגרות גגון בנויות מאלומיניום .
אם אתם מחפשים לצמצם את עלויות מיזוג אוויר ולייפות את הצד החיצוני של הבית שלך, להוסיף גגון … והכה את החום!

כל הבתים יכולים ליהנות מצל סוכך שמש או

סביר להניח כי הבית שלך יכול להפיק תועלת מדי , אבל אתה יכול להיות מודאג לגבי שאלה אם הבית שלך יתאים לגגון או בצל שמש. התשובה לשאלה זו היא בהחלט כן! ישנם מאות סגנונות, צבעים, עיצובים וחומרים שממנו ניתן לבחור. זה אומר שאנחנו יכולים לספק כל בית. עם גגון אישית מעוצב שמתאימה לסגנון האישי של הבית שלך ועיצוב .

גגון נגד גשם עם מרזבים

אולי יעניין אותך גם

מדרגות זכוכית+מעקה זכוכית

מדרגות זכוכית

מדרגות זכוכית אלום סטייל מתמחה במדרגות זכוכית, בשיטה יחודית אשר פותחה באלום סטייל. הקונסטרוקציה נעשית מאלומיניום מלא. האלומיניום  מקנה למדרגות חוזק ועמידות בפני תופעות של

קרא עוד »
מערכת חלונות ודלתות המשלבת עיצוב בסגנון חלון פתיחה על צירים מאלומיניום. אטום, אמין ועמיד לאורך שנים.

חלונות-אלומיניום

בחירת חלון לבית בחירת חלון אומניום לבית בבחירת חלון , כדאי להקפיד על כמה כללים שיסייעו לכם לעצב את ביתכם בטוב טעם, בכדי להשיג את

קרא עוד »
חלון הזזה קליל 2200

חלון מג'יק קליל

חלון נפתח לניקוי (מג׳יק) החלון הקל לניקוי נמאס לכם לחפש כל מיני שיטות לניקוי החלונות בבית. להוציא את החלון לצורך ניקוי? לעמוד על אדן החלון?

קרא עוד »